miércoles, 20 de mayo de 2015

LAIA I NATALIA




Hola em dic Laia,i tinc 9 anys en aquest blog vaig a explicar la meva aficio preferida , fer CASTELLERS.
Fer castells es la unio de moltes persones per ajuntarse i assolir grans figuras humanes dintra de les seves posibilitats .

La meva historia amb els castellers es desde que estic a la pantxa de la meva mama, ja que els meus pares es van coneixer fent castells i desde que soc pepita e format part d`aquest mon.

La meva colla es diu castellers de Sant Feliu, els Mangentes. Es va fundar el 1.996 i  vestim amb camisa de color mangenta i els pantalons de color blancs, com totes les colles castelleres.
Fem castells de7 i de 6 pisos , encara que a mi magradan mes el de 7. Som unes 100 persones entra canalla,  jovenalla, grans i  musics.

Vull escriure aquest blog perque vull apendra ,per fer coses per mi mateixa i explicar la vida d`una anxaneta(es la meva posicio actual en la colla), en una colla petita  com la nostre .

Segons els estudis i el temps lliures anire escrivint, penjant fotos i explicant  histories.

Un peto




Ja fa molt de temps que no escric pero ara a vingut molta gent i an agut moltas caiudas, em rigut molt i em plurat pero ara, tornare a escriure.

Ha vingut la meva millor amiga del cole(Natalia). Em fet nous amics sobretot jo.

ESPERO QUE ENS TORNEM A VEURE 

























No hay comentarios:

Publicar un comentario